דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפים למחסן - איך עושים זאת נכון וטפים לדרך 

מאת    [ 22/08/2013 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2154 פעמים ]

החלטתם לפתוח עסק חדש או להרחיב את העסק הקיים? ברכותינו! פתיחת עסק חדש או הרחבת העסק הקיים מלווה בהרבה התרגשות גדולה ותעוזה מצדכם. כעת יש לכם הרבה מאוד דברים להתעסק איתם והרבה מאוד דברים לחשוב עליהם. אחד המרכיבים העיקריים שיש להביא בחשבון הוא המחסן הלוגיסטי שאמור לשמש אתכם לאחסנת הסחורה במחסן. אחת הבעיות הכי גדולות של עסקים קטנים או בינוניים היא שמבצעים לפני שחושבים איך המחסן יראה בבית העסק שלהם. רק בדיעבד שמים לב שלקחנו מחסן הרבה יותר גדול ממה שהיינו צריכים, או לחלופין מחסן הרבה יותר קטן ממה שהיינו צריכים. רק בדיעבד אנו מצליחים לראות את מה שאנשים מנוסים היו רואים וצופים מהשנייה הראשונה – כדוגמאת בעיית ההוצאה והכנסה של מוצרים אל המחסן לפי תוקף, עדיפות וכדומה. לכן, אנו נעזור לכם לעשות סדר בבלגן ולהתנהל כמו מקצוענים אמיתיים – ולא ללשלם על טעויות של מתחילים.

גודל המחסן – כאשר אתם ניגשים לבחירת המחסן שלכם ולבחירת גודלו, הסתכלו וחשבו על מספר פרמטרים חשובים. גובה המחסן – באם יש לכם מטרים רבים של גובה למחסן שלכם, ניתן לאחסן את המוצרים שלכם לגובה ולהורידם באמצעות מלגזה או באמצעות פתרונות אחסון כדוגמת קנטי-ליבר (הוצאת סחורה על ידי מכונות ממדפים גבוהים). לכן, באם יש לכם גובה למחסן תוכלו לאחסן לגובה ולא רק לאורך ולרוחב -  ובכך לחסוך מטרים רבים של מקום אחסון ועלויות רבות כגון שכירות וארנונה. פתרונות אחסון נוספים שניתן להשתמש בהם הינם מדפים מדגם קומפקטוס – מידוף מסוג זה הינו מידוף אשר נע על מסילה עם גלגלים ובכך ניתן לאחסן מוצרים רבים (חיוני לארכיונים לדוגמא) ולנצל את מלוא שטח המחסן ובכל פעם להזיז את המידוף בהתאם לסחורה הרצויה.

התנהלות נכונה והתניידות במחסן – דמיינו לרגע את אופי הפעילות של המחסן שלכם. האם זהו מחסן שתצטרכו להוריד מן המדפים של המחסן מאות פעמים ביום סחורה, או שמא אתם תצטרכו רק פעם ביום להוציא סחורה מן המחסן. זוהי שאלה מכרעת שתקבע את אופי פתרונות אחסון שלכם ואת אופי הורדת הסחורה שלכם מן המדפים השונים שיהיו לכם. באם אתם צריכים להוציא סחורה בצורה לא תדירה מדי – אז הכל בסדר אצלכם, אבל אם אתם צריכים להוציא סחורה פעמים רבות במהלך היום – לדוגמא כמו אצל חנות נעליים – כאן יש לכם בעיה, ואתם צריכים לתת לה פתרונות אחסון חכמים – ולא דווקא מתוחכמים. נסו לחשוב על אופן הוצאת הסחורה. האם הוצאת הסחורה מהמחסן דורשת הרמת סחורה כבדה (כזאת שאי אפשר לסחוב ביד) או שמדובר בקופסאת נעליים. אם אתם צריכים להזיז את הסחורה ביד – הרי שתבחרו לכם מעברים צרים בין המדפים השונים של המחסן. כמו כן, בחרו לאחסן לגובה והורידו את הסחורה בעזרת סולם פשוט. אל תרכשו מדפים יקרים למחסן, אלא תרכשו מידוף יד שניה פשוט וזול.

שיהיה לכם בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב